Bývaly doby, kdy jsem Zásilkovnou posílal balíčky a dorazily relativně brzo. Z-Boxy se po ČR množí jako houby po dešti a Zásilkovna uvádí, že 98% zásilek dodá do druhého dne. Ha, ha, bejvávalo.

Uprostřed srpna jsem byl postaven před problém: poslat balíček. A neprozřetelně jsem zvolil Zásilkovnu. K Z-Boxu to mám pár kroků, aplikace Zásilkovna mi v mobilu zůstala z předchozích let. Nechtělo se mi na poštu, tam to mám mnohem dál. Odesílaný předmět jsem zabalil do papírové krabice, v aplikaci zadal příjemce, balíček odnesl do Z-Boxu a zaplatil něco před 90 Kč za doručení. Postupně jsem sledoval doručování. Vypadalo to takhle:

Takže zásilka putovala do cíle celkem 15 dní (tedy 11 pracovních dnů) a ještě ji nedoručili do Z-Boxu, ale na výdejní místo asi jeden kilometr vzdálený od zadaného cílového místa. Obrázek si udělejte sami.
Zkoušel jsem také email, na odpověď jsem také čekal několik dní a napsali, když už byla zásilka uložena na výdejním místě. Po odeslání a špatných zkušenostech jsem šel po recenzích a podobné nebo ještě horší zkušenosti má mnoho dalších zákazníků této „služby“…
Přidejte odpověď